Reklamacje

HAFTPOINT Karolina Kurzydło jako sprzedawca odpowiada względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Reklamacja może być złożona poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontaktowy sklepu.

W reklamacji Klient powinien podać następujące informacje:

  • Imię i nazwisko,
  • Rodzaj towaru związany z reklamacją,
  • Datę zakupu,
  • Rodzaj wystąpienia wady,
  • Żądanie dotyczące sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.

Ustosunkujemy się do żądania Klienta w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

Wymiana 

Wymiana koszulek na inny rozmiar odbywa się poprzez zwrot zakupionego towaru w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia i ponownym zakupieniu produktu.

Zwroty

Prawo odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrócić można tylko produkty nieposiadające śladów użytkowania. Jeśli odesłane produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

Nieodebranie zamówienia

Nieodebrania przesyłki, traktowane jest jako odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży. Klient ponosi koszty związane ze zwrotem przesyłki, które zostaną odliczone od kwoty podlegającej zwrotowi.

Jeśli chcesz zwrócić produkt, prosimy o przestrzeganie poniższej procedury zwrotu:

  1. Odpowiednio zabezpiecz zwracany produkt, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu. Jeśli to możliwe, możesz wykorzystać oryginalne opakowanie, w którym dostarczyliśmy Ci produkt. 
  2. Pamiętaj, aby dołączyć do zwrotu dowód zakupu (paragon) oraz formularz odstąpienia od umowy.
  3. Koszty zwrotu pokrywa klient. Prosimy o odesłanie produktów na wskazany niżej adres. Jeśli zwracasz produkty w naszym opakowaniu, to pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.
  4. Po otrzymaniu zwróconego produktu, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni za pomocą tej samej metody płatności, którą zapłacono za zamówienie.

*Przedmioty z kategorii zestawy traktowane są jako jeden produkt. W przypadku chęci zwrotu/wymiany, należy odesłać cały zestaw składający się z 3 koszulek.

Dane do zwrotu:
URBAN HERO
Koryncka 9A
04-686 Warszawa

Formularz odstąpienia od umowy
Dziękujemy za zrozumienie i zaufanie! Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.