Reklamacje
HAFTPOINT Karolina Kurzydło jako sprzedawca odpowiada względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Reklamacja może być złożona poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontaktowy sklepu.
W reklamacji Klient powinien podać następujące informacje:
- Imię i nazwisko,
- Rodzaj towaru związany z reklamacją,
- Datę zakupu,
- Rodzaj wystąpienia wady,
- Żądanie dotyczące sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
Ustosunkujemy się do żądania Klienta w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
Wymiana
Wymiana koszulek na inny rozmiar odbywa się poprzez zwrot zakupionego towaru w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia i ponownym zakupieniu produktu.
Zwroty
Prawo odstąpienia od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrócić można tylko produkty nieposiadające śladów użytkowania. Jeśli odesłane produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo.
Nieodebranie zamówienia
Nieodebrania przesyłki, traktowane jest jako odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży. Klient ponosi koszty związane ze zwrotem przesyłki, które zostaną odliczone od kwoty podlegającej zwrotowi.
Jeśli chcesz zwrócić produkt, prosimy o przestrzeganie poniższej procedury zwrotu:
- Odpowiednio zabezpiecz zwracany produkt, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu. Jeśli to możliwe, możesz wykorzystać oryginalne opakowanie, w którym dostarczyliśmy Ci produkt.
- Pamiętaj, aby dołączyć do zwrotu dowód zakupu (paragon) oraz formularz odstąpienia od umowy.
- Koszty zwrotu pokrywa klient. Prosimy o odesłanie produktów na wskazany niżej adres. Jeśli zwracasz produkty w naszym opakowaniu, to pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni za pomocą tej samej metody płatności, którą zapłacono za zamówienie.
*Przedmioty z kategorii zestawy traktowane są jako jeden produkt. W przypadku chęci zwrotu/wymiany, należy odesłać cały zestaw składający się z 3 koszulek.
Dane do zwrotu:
URBAN HERO
Koryncka 9A
04-686 Warszawa